Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 June 2013

Kejohanan Sukan Integrasi SKBSP Kali Ke-4

Sebelum bertolak ke kampung, saya singgah sekejap ke SK Bandar Seri Putra. Saja-saja je nak tengok anak murid bersukan. Memang niat nak tengok pun. Mula-mula malu nak masuk bersendirian. Nasib baik ada Solah. Hehehe...

Agak risau juga, mana la tau, ada pula dua tiga orang yang tak berpuas hati dengan beberapa kenyataan yang pernah saya keluarkan sebelum ni. Mulut saya ni memang macam longkang, kalau tak puas hati, terus cakap je, takde nak tapis-tapis. Alhamdulillah, tiada sebarang masalah.

Orang macam saya, siapa yang suka... Sedangkan tokoh-tokoh ilmuan Islam silam pun diseksa dengan kejam, siapalah saya untuk meminta kesenangan...?

Abaikan luahan perasaan di atas, mari layan gambar-gambar.

23 June 2013

Rombak '13

Sebulan meninggalkan blog CTB ini penuh bersawang. Entry terakhir pun dibuat selepas sebulan menyepi. Adoyai...! Banyak perkara dan aktiviti yang nak dikongsi, cuma kekangan masa yang banyak menghalang saya untuk meluangkan dua tiga jam di hadapan komputer, juga beberapa masalah yang terpaksa saya selesaikan dalam tempoh dua bulan kebelakangan ini.