Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 February 2014

UAI @ Surau Taman Permata


Siapa yang tak kenal Ustaz Azhar Idrus kan...? Majoriti orang Islam di Malaysia kenal dengannya.

Alhamdulillah, pada Isnin lepas (17 Februari 2014), Ustaz Azhar Idrus datang mari ke surau kariah kami, Surau Taman Permata untuk menyampaikan kuliah beliau yang bertajuk "Anak Kunci Syurga".

16 February 2014

Maulidur Rasul 1435H

Entah kenapa, sejak tahun lepas, saya makin jarang mengemaskini blog CTB ni. Rasa nak menaip tu ada, tapi, entahlah. Kalau diikutkan, banyak je perkara yang saya nak share di sini tapi mungkin masa yang membatasi segala-galanya.

Tahun lepas pun, banyak peristiwa saya terlepas untuk dikongsi di sini seperti peristiwa saya ke Perak dengan Aiman, Ujian Kemahiran Amal Islami Peringkat Daerah yang memberikan kejayaan gemilang kepada sekolah, pengalaman sebagai pengawas peperiksaan buat kali pertama, dan macam-macam lagilah.

Ingatkan, nak berazamlah untuk memastikan blog ni tidak lagi bersawang, namun, bulan pertama lagi, saya sudah tewas, hanya dua entry sahaja yang mampu untuk saya buat. Entry kedua berkaitan dengan kebakaran tu pun saya buat sebab nak bagi blog saya 'terkenal' sebab gambar yang saya masukkan tu gambar 'panas', dicari orang ketika tu.