Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Instagram

03 June 2009

Good Bye Windows Vista!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah. Komputer saya selamat di-format-kan semula. Entah berapa banyak koloni virus yang bersarang dalam hard disk pun saya tidak tahu. Bermula dengan peng-harm-an display properties dan yang terakhirnya meng-disable-kan penggunaan removable storage (pendrivelah).

Saya sememangnya sudah lama terpendam hasrat untuk meng-format-kan komputer, cuma keadaan tidak mengizinkan sahaja.

Dalam post saya kali ini, saya cuma nak tunjukkan satu operating system, OS terbaru daripada Windows

Inilah Windows 7, dijangka dilancarkan lewat tahun ini. Saya sudah mencubanya. Windows 7 sememangnya satu solusi bagi ketidakbagusan Windows Vista selama ini. Kalau anda semua berpeluang menukar atau mengformat komputer, saya syorkan, gunalah Windows 7. Cuma belum competable lagilah.

Say Good Bye Windows Vista!

Masjid al-Azhar KUIS, Bandar Seri Putra, Bangi

No comments:

Post a Comment