Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Instagram

23 November 2011

23 Menjadi 23


23 datang lagi. Tetapi kali ini, 23 lebih istimewa kerana 23 akan menjadi 23.

Apa yang 23nya?

Masih ingatkah lagi enty pada tarikh yang sama tahun lepas? Setiap 23 November adalah ulangtahun kelahiran saya dan bertambah cantik, pada 23 November 2011, umur saya meningkat ke 23 tahun. Sebab itulah saya nyatakan 23 menjadi 23.

Tak faham juga? Buat-buat faham...

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi wish di wall Muka Buku saya. Semoga Allah membalas dengan beribu kali ganda. Ucapan tersebut boleh dilihat di sini, sini, sini, sini, sini, dan sini.

Dan pada tarikh ini, saya keluar untuk 'bergembira' dan makan angin sekitar Kuala Lumpur.
Driving in the middle of traffic jam.
Aktiviti memanah. Sukan memanah ni sunnah tau...
Berendam di Desa Water Park.
 Tak banyak gambar yang dapat diambil masa nih...

Kuala Lumpur, WP

2 comments:

  1. selamat hari lahir kawan..
    smoga dipanjangkan umur dimewahkan rezeki..
    smoga beroleh kebahagiaan di dunia dan akhirat.. aminnn...

    ini betul2 belated besday ni.. haha..

    ReplyDelete