Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Instagram

26 April 2023

Salam Aidilfitri 1444H

Dalam kesempatan ini, saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Semoga segala amalan kita sepanjang Ramadan lepas diterima Allah dan diberikan ganjaran berupa Syurga Firdaus-Nya.

Saya memohon beribu kemaafan kerana telah menyebabkan blog saya ini penuh dengan sawang-sawang. Insya-Allah saya akan cuba cari mood menulis. Cumanya, ada lagi ke penggemar blog zaman sekarang ni? Ramai di kalangan blogger kini sudah beralih dari blog kepada vlog.

Saya juga yang dahulu lebih minat membaca kini agak kurang membaca, dan sedikit demi sedikit telah beralih kepada medium video yang lebih mengikut arus semasa.

Tak apa. Blog ini akan cuba dikemaskini sedikit demi sedikit. Tapi kalau tak ada kemaskini, bolehlah singgah-singgah di media sosial saya:

TikTok

Tinta mencoret: Salam Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.

HCF, Kuala Lumpur WP

No comments:

Post a Comment