Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Instagram

20 April 2014

Juara KAMIL Zon 1 Sepang 2014

Program Kemahiran Amal Islami (KAMIL) Peringkat Zon 1 Sepang berlangsung dengan jayanya pada Sabtu minggu lepas (12 April 2014). Alhamdulillah, wakil-wakil SRA Bandar Seri Putra berjaya memenangi pelbagai acara yang dipertandingkan, juga menjadi juara keseluruhan temasya tersebut.

Kedua-dua peserta bagi acara Khat dibawah seliaan dan bimbingan saya berjaya mendapat naib johan.

Jom kita layan gambar sekitar KAMIL Zon 1 Sepang yang diadakan di SRA Sungai Pelek.

Saya dan Firdaus bergambar sebelum acara-acara bermula.

Berkumpul dalam tempat pertandingan acara Khutbah Jumaat.
Bergambar sebelum majlis penutup.
Farkhan berjaya mendapat naib johan bagi acara Khat Tahap 2.
Ha...? Saya menang apa ni...?
Ni ambilkan hadiah Liyana Maisarah yang tak dapat hadir.
Saya dan Ustaz Jamal bergambar bersama peserta nasyid lelaki.
Peserta Khat bawah bimbingan saya, Farkhan berjaya mendapat naib johan.
Murid dari kiri: Wafir Dzihni (johan Hafazan dan Tafsiran), Farkhan (naib johan Khat Tahap 2), Amirul Hakeem (johan Pidato), dan Fikree (johan Solat Jenazah).
Bergambar beramai-ramai sebelum pulang bersama piala yang dimenangi.

Tahniah semua. Mudah-mudahan kejayaan ini akan berterusan hingga ke peringkat daerah dan negeri...!

Terima kasih buat Hafiz dan Firdaus yang banyak bantu saya dalam membuat 'liputan' temasya.

Tinta berdakwat: Bertanding, bertanding juga. Ilmu yang diperoleh jangan lupa untuk diamalkan...!

Hulu Kelang, Kuala Lumpur WP

5 comments:

  1. Taniah kepada semua team SRA bdr seri putra.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Semalam pula peringkat daerah, dapat nombor 3 secara keseluruhan.

      Delete
  2. tahniah semua... seronoknya baca entri ni... mudah2an anak2 saya Faris dan Alisya pun macam ni juga... :D

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH3x.....kepada guru2 dan peserta2 yg menaikkn nama sekolah.

    ReplyDelete