Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Instagram

07 January 2017

Kerusi Ditarik dan Disorokkan

Alhamdulillah. Perancangan 2017 dan perlantikan jawatankuasa baharu selesai.

Dan akhirnya 'kerusi' saya ditarik setelah setahun saya tak buat apa-apa atas 'kerusi' saya. Maaf atas kekurangan saya.

Dalam hati, terasa lega sebenarnya...


Jangan simpan 'kerusi' saya lama-lama, serahkannya kepada yang lebih layak. Ramai yang hebat-hebat dalam kalangan kita.

Seronok saya dapat berkenalan dengan kalian yang hebat-hebat seperti Kak Marini Azahri selama saya duduk atas 'kerusi' ini. Banyak juga ilmu yang saya peroleh atas tunjuk ajar kalian yang jauh lebih berpengalaman berbanding saya.

Doakan saya agar dapat melaksanakan tugas baharu yang diberikan. Doakan juga agar saya dapat memberikan komitmen yang tinggi dalam melaksanakan tugas membantu menyebarluaskan ayat-ayat Allah atas muka bumi ini, khususnya di Malaysia yang tercinta.

Akhir kata, maaf sebab lambat masuk meeting tadi. Maafkan saya ye...

Akhukum fillah,
Muhammad Syahmi

Tinta berdakwat: Lega bila 'kerusi disorokkan'...

Catatan di Facebook
Hulu Kelang WPKL

No comments:

Post a Comment