Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Instagram

18 November 2010

SRADP Dalam Kenangan


5 Umar 2010 dalam kenangan.
Belakang dari kiri: Akid, Haikal, Farhan, Ustaz Syahmi (berbaju coklat) Ashraf Marzuki, Norddin, Azhari.
Hadapan dari kiri: Najah, Ashraf Aiman, Hazim, Iskandar, Fatini, Izzati, Ammar

5 Umar 2010 dalam kenangan. Dari kiri: Ikhmal, Ashraf Marzuki, Ustaz Syahmi, Iskandar (belakang), Hazim (hadapan), Norddin, Zaim (tertunduk).

Para ustaz ketika rombongan ke Kelantan dan Terengganu.

Rombongan ke Kelantan dan Terengganu.

Kumpulan 4 ketika rombongan ke Kelantan dan Terengganu.
Dari kiri: Arif, Syabab, Ustaz Syahmi, Nasrullah.

Berhadapan pintu masuk Taman Tamadun Islam.

Rombongan ke Kelantan dan Terengganu.

Kumpulan 4 ketika rombongan ke Kelantan dan Terengganu.
Dari kiri: Nasrullah (belakang), Farhan (hadapan), Syabab, Ustaz Syahmi, Arif

Esok (Jumaat, 19 November 2010) merupakan hari terakhir saya berkhidmat di Sekolah Rendah Agama Desa Putra, SRADP, tidak termasuk Hari Kecemerlangan SRADP yang dijadualkan pada 20 November, sehari selepas itu.

Insya-Allah, pada awal tahun hadapan, saya akan berkhidmat secara rasmi di Sekolah ABIM Bandar Seri Putra sebagai salah seorang tenaga pengajar di sana.

Terima kasihlah atas segala tunjuk ajar sama ada secara halus mahupun kasar yang diberikan kepada saya sepanjang 5½ bulan saya berkhidmat di SRADP, especially to headmistress, Ustazah Rofidah Toraji yang membuka ruang kepada saya menabur bakti.

Juga buat anak-anak murid darjah 5, terutamanya 5 Umar, senyum tawamu akan sentiasa dalam ingatan. Pastikan tahun hadapan, anda semua berjaya dalam dua peperiksaan besar; UPSR dan PSRA. Saya akan sentiasa mendoakan kejayaan kalian (selagi mana kamu semua tidak lupa tanggungjawab dalam belajar). Wallahu waliyyut-taufiq wan-najah.

Salam Aidiladha 1431H dan semoga maju jaya!

Taman Permata, Hulu Kelang, Kuala Lumpur WP

No comments:

Post a Comment