Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Instagram

16 November 2009

'Kabom'nya Sebuah Bas

Macam-macam yang berlaku akhir seminggu dua ini. Bermula dengan masalah kampus seperti demo oleh Gerakan Mahasiswa Sedar (GMS) hinggalah ke peringkat nasional. Saya tetap saya, insya-Allah, beginilah saya selagi mana Allah menetapkan hati dan pendirian saya. Sesuatu isu yang berlaku, seboleh-bolehnya saya akan meneliti terlebih dahulu daripada kedua-dua belah pihak sebelum membuat keputusan. Sekiranya keputusan itu masih berat sebelah, mungkin itu kelemahan saya sebagai seorang hamba Allah.

Isu GMS mungkin saya akan ulas dua tiga hari lagi, insya-Allah.

Cuma post kali ini, saya nak kongsikan dua gambar yang sempat saya snap dari jauh, gambar berkenaan kebakaran sebuah bas ekspress di Lebuhraya KL-Seremban menghala ke utara sebelum R&R Serdang.


Seksyen 3, Bandar Bukit Mahkota, Bangi

No comments:

Post a Comment