Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Instagram

08 February 2009

Lambaian Port Dickson II - Hari Kedua

Malam tadi, ada sedikit tazkirah selepas solat jama' Maghrib-Isyak oleh Ustaz Hamzah, Pengerusi Surau at-Taqwa Sentul. Tazkirah ringan-ringan je. Kemudian makan malam. Fuh, memang seronok, meriah dan kecoh!

Habis makan, apa lagi, balik rumah masing-masinglah. Family kami share rumah dengan Pak Cik Azhar. Asalnya kami share dengan Pak Cik Rahim, tetapi ada seorang ni minta family dia dengan Pak Cik Rahim. Tidak mengapalah. Sesiapa pun boleh. Pak Cik Azhar pun saya rapat, family saya rapat. Kalau tidak pun boleh dirapat-rapatkan.

Kemudiannya, esoknya seperti biasa, kami Subuh berjemaah. Ada yang tanya, Subuh jama' ke? Nak jamak pukul berapa? Pukul 8 pagi? Tidak tahulah sama ada sengaja bergurau ataupun tidak. Husnuz zhon sahajalah.

Pagi, sekitar jam 9, kami ada sedikit apa yang dipanggil 'fizikal fitness'. Kemudian ada sedikit aktiviti yang menguji minda kita dan memberikan sedikit pengajaran kepada kita tentang perpaduan melalui game itu. Yang pastinya, kedua-dua game tersebut, kumpulan lelaki kalah... Hehehe... Buat malu sahajalah.

Tengah hari kemudiannya, aktiviti bebas. Anak Pak Cik Azhar terus salin baju untuk dive. Saya ni, masih dalam dilema memilih untuk ke swimming pool ataupun tidak... Hanyutan dilema itu akhirnya membuatkan diri terlena...

Dalam dilema...

Teluk Kemang, Port Dickson
1519 090208

No comments:

Post a Comment