Pembaca Warkah Tinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04 October 2008

Kartun Yang Menghina Allah!

MAHA SUCI ALLAH ATAS SEGALA PENGHINAAN DAN KUTUKAN ORANG-ORANG KAFIR LA'NATULLAH ALAIHIM AJMA'IN. SEMOGA MEREKA DITIMPAKAN AZAB YANG PALING BERAT DI DUNIA LAGI. AMIEN...

Saya ada terbaca sebuah kartun yang diedarkan dalam sebuah laman web berteraskan Islam, iLuvIslam.com, yang memaparkan sebuah kartun yang dicipta bertujuan untuk memesongkan akidah kita sebagai seorang umat Islam.

(sila klik di sini untuk pautan ke laman web iLuvIslam.com)




















Marilah kita bersama-sama berdoa agar mereka yang melakukan penghinaan ini diazab Allah dengan azab yang paling berat di dunia lagi...

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين وعلى ألــــه وصحبه أجمعين
Ya Allah, Ya Tuhan kami, Kau hancurkanlah mereka yang menghina-Mu, menghina agama-Mu, menghina nabi-nabi-Mu dan segala jenis risalah, makalah, hasil yang mereka keluarkan bertujuan untuk menghina-Mu.

Ya Allah, Engkau turunkanlah azab yang paling berat ke atas mereka di atas muka bumi ini. Kami tidak tertahan dengan segala jenis penghinaan terhadap-Mu dan terhadap agama-Mu. Sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Suci daripada segala jenis penghinaan oleh kaum kafir la'natullahi alaihim ajma'in.

وصلي الله على سيدنا محمد وعلى ألــــه وصحبه أجمعين
والحمد لله رب العالمين

Tinta mencoret: Yang peliknya, kenapa orang kristian itu hanya menggunakan Bible sahaja sebagai hujah? Secara logiknya, adakah orang Islam yang taat akan terima hujah yang berasaskan Bible untuk mereka menukar agamanya? Tidak sama sekali. Begitu juga dengan orang kristian. Mereka tidak akan terpengaruh dengan pendakwah yang menggunakan al-Quran dan hadith semata-mata sebagai hujah.

No comments:

Post a Comment